جشنواره کوچ عشایر شاهسون، ارزش های زندگی عشایری را نمایش دهد

جشنواره کوچ عشایر شاهسون، ارزش های زندگی عشایری را نمایش دهد

ساز ایرانی/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: جشنواره کوچ عشایر شاهسون مغان باید با نمایش آیین کوچ و آداب و رسوم عشایر، ارزش های زندگی این قشر را معرفی کند.

رضا قاسمیان 21 فروردین در جلسه هماهنگی یازدهمین جشنواره بین المللی کوچ عشایر شاهسون، گفت: جشنواره کوچ عشایر شاهسون مغان باید با نمایش آیین کوچ و آداب و رسوم عشایر، ارزش های زندگی این قشر را معرفی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل افزود: در امور اجرایی این جشنواره به ایده های ابتکاری و برنامه های جدید توجه شود و با اجرای جشنواره های کوچک در کنار جشنواره اصلی به آیین های مختلف مردم منطقه به ویژه عشایر پرداخته شود.

وی بیان کرد: همچنین لازم است که ضعف های موجود در برگزاری دوره های قبلی جشنواره در این دوره اصلاح شود و در مواردی مثل محل برگزاری جشنواره، وضعیت تردد مخاطبان و تولید محتوا از زندگی عشایری به بهترین نحو عمل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: برنامه برگزاری یازدهمین جشنواره کوچ عشایر شاهسون مغان برای روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه آماده است و کمیته بندی ها و برنامه ریزی های لازم برای این جشنواره انجام شده است.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به چندوجهی بودن جشنواره کوچ عشایر و انتظاری که از این جشنواره وجود دارد همکاری دستگاه های مختلف برای برگزاری آن ضروری است و در زمینه تامین اعتبار نیز به همکاری استانی و جذب اسپانسر برای آن نیاز داریم.

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره کوچ عشایر شاهسون، ارزش های زندگی عشایری را نمایش دهد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره کوچ عشایر شاهسون، ارزش های زندگی عشایری را نمایش دهد"، کلیک کنید.