آزادگان؛ الماس‌های درخشان دفاع مقدس و نماد صبر و ایستادگی‌اند – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

آزادگان؛ الماس‌های درخشان دفاع مقدس و نماد صبر و ایستادگی‌اند - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی سالروز بازگشت آزادگان به وطن را گرامی داشت و این روز را تبریک گفت.

پیام پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر، به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهیدان، جانبازان و آزادگان سه واژه سترگ در دایره‌المعارف دفاع مقدس هستند که هر صفتی از ‏مردانگی، ایثار و استقامت، در کنار نام آنان به عرش معنا می‌رسد.

در سال‌های افتخارآمیز دفاع مقدس و در زیر آسمان ستاره‌باران مجاهدت؛ آزادگان معزز پرتوهای ‏زینت‌بخش برای سنگرهای نورانی جبهه‌ها و شهاب‌های درخشان در اسارتگاه‌های ظلمانی بعث بودند که مسیر خطیر رزم را به گذرگاه دشوار صبر وصل کردند تا به گواه کلام حکیمانه رهبر معظم انقلاب ‏اسلامی‌که فرمودند «دوران اسارت، کوتاه شده قرن‌هایی است که انسان‌های بااستعداد را تبدیل ‏کرده است به الماس‌های درخشان: آزادگان» مرتبه و منزلت آزاده و آزادگی به شایستگی تبیین ‏شود.‏

سالروز ورود آزادگان گرانقدر را به خاک میهن، به این رزمندگان خستگی‌ناپذیر جبهه‌ها، خانواده‌های معزز آنان و مردم قدرشناس ایران تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای یادگاران روزهای دفاع و حماسه، سلامت و عزت روزافزون خواستارم.‏

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزادگان؛ الماس‌های درخشان دفاع مقدس و نماد صبر و ایستادگی‌اند – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزادگان؛ الماس‌های درخشان دفاع مقدس و نماد صبر و ایستادگی‌اند – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.