آغاز ترافیک در ورودی پایتخت/ توقفات ساکن نقض حقوق شهروندان است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

آغاز ترافیک در ورودی پایتخت/ توقفات ساکن نقض حقوق شهروندان است - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه نهم مردادماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع تردد ها و آغاز ترافیک صبحگاهی در اکثر نقاط پایتخت بودیم.

سرهنگ شریفی گفت: بار ترافیک در بزرگراههای همت، جناح، صدر، یادگار، شیخ فضل الله، اشرفی اصفهانی، شهید سلیمانی، حکیم، بابایی، یادگار امام (ره) پل سید خندان، چمران، امام علی (ع)، صیاد، زین الدین، آبشناسان، تهران – کرج، آزادگان و شروع شده و در حال افزایش است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در محدوده بزرگراههای نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز تردد ها در این مقاطع هستیم.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه پلیس بارها در خصوص عدم توقف خودروها به صورت دوبله تذکرات لازم را داده است از رانندگان خواست از انجام توقفات به صورت دوبله جدا خودداری کنند، زیرا این تخلف باعث ایجاد ترافیک و توقف دیگر خودروها در معابر خواهدشد چرا که تخلفات ساکن نظم و ایمنی عبور و مرور را بر هم خواهد زد و نقض حقوق دیگر شهروندان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز ترافیک در ورودی پایتخت/ توقفات ساکن نقض حقوق شهروندان است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز ترافیک در ورودی پایتخت/ توقفات ساکن نقض حقوق شهروندان است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.