افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی  استان سمنان، محمدرضا قاسمی رئیس سازمان در آئین افتتاح این پروژه اظهار داشت: عملیات اجرایی این واحد بخش کشاورزی سال گذشته آغاز شد و با اقدامات انجام شده امسال آماده بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه این مجتمع گلخانه‌ای در روستای مغان آماده بهره‌برداری شده است؛ تصریح کرد: مساحت این گلخانه  ۶۷۲ مترمربع  بوده و قرار است در این مجتمع گل و گیاهان زینتی کشت شود.

افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان میزان سرمایه‌گذاری برای افتتاح این پروژه را ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این بهره‌بردار برای آماده سازی این پروژه از تسهیلات بانکی و آورده شخصی بهره گرفته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: این پروژه با کمک تسهیلات ۱۲ میلیارد ریالی و همچنین آورده شخصی ۶ میلیارد ریالی کشاورز بهره‌بردار آماده افتتاح شده است.

وی افزود: با افتتاح این واحد گلخانه‌ای برای یک نفر به صورت مستقیم و برای ۲ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

همچنین محمد رضا قاسمی رئیس سازمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه پرورش مرغ گوشتی پس از ۱۵ سال راکد بودن مجدد در سال ۱۴۰۲ احیا شد.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی در بسطام استقرار دارد؛ گفت: ظرفیت تولیدی این واحد پرورش مرغ گوشتی  ۴۷ هزار قطعه است.

افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بهره‌برداری از این واحد تولیدات دامی زمینه اشتغال سه نفر را فراهم کرده است ؛ گفت: این واحد در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با زیر بنای ۲ هزار و ۵۶۵ مترمربع احداث شده است.

قاسمی گفت: برای آماده سازی این پروژه در مجموع ۱۷۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری نیاز است که تسهیلات دریافتی تا کنون  ۴۰ میلیارد ریال است.

وی در پایان گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰  درصدی امروز آماده افتتاح بوده و در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

 همچنین در سفر استاندار به شهر شاهرود واحد تولیدی سید علیرضا فاطمی (تولیدکننده انواع پوشاک مردانه و زنانه) با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، برای ۱۲ نفر فرصت شغلی و واحد تولیدی آکو تجارت عرفان (بازیافت پنبه از ضایعات پنبه) با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، برای ۱۰ نفر فرصت شغلی به افتتاح رسید

افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرودافتتاح یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح یک واحد گلخانه‌ای و یک واحد تولیدی پرورش مرغ گوشتی در شاهرود"، کلیک کنید.