افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد ملایر در رقابت‌ کرسی‌های آزاداندیشی

افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد ملایر در رقابت‌ کرسی‌های آزاداندیشی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر باز هم در مسابقات کشوری کرسی‌های آزاداندیشی افتخارآفرین ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار ساز ایرانی، رویداد سراسری کرسی‌های آزاداندیشی سال ۱۴۰۳ با ثبت‌ نام ۷۴ تیم (هر تیم متشکل از ۴ نفر) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر در ۶ محور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، سلامت، هنر و معماری آغاز شد که پس از رقابت با یکدیگر ۲۰ تیم به مرحله استانی راه یافتند و در رقابت با تیم‌های دانشگاه‌های استان همدان موفق به کسب ۶ سهمیه از ۱۳ سهمیه مرحله کشوری شدند.

این تیم در ادامه مرحله مجازی کشوری پس از مسابقات متعدد با تیم‌های دانشگاه‌های مختلف کشور شامل تیم تحلیلگران در محور فرهنگی متشکل از هستی سلیمانی‌پور، نسرین مرادی، زهرا ابراهیمی فرد و مرجان کاظمی، تیم رهروان امید در محور سلامت متشکل از علیرضا شانیازی، امیرمحمد خلیلی، عرفان چاوشی و احمد جوکار و تیم ذهن برتر در محور هنر و معماری متشکل از مریم عبدلی، مبینا بلغند و حسین نعمتی و علی رضایی به مرحله حضوری کشوری این رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش ساز ایرانی، ۹۶ تیم از بین ۵۵۲ تیم در مرحله کشوری مجازی که از بین ۷ هزار و ۲۰۰ تیم ثبت‌ نام شده اولیه برنده شده بودند، توانستند به مرحله حضوری کشوری راه پیدا کنند. مسابقات مرحله حضوری کشوری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های تهران مرکزی و یادگار امام از بیستم تا بیست و نهم ساز ایرانی ۱۴۰۳ برگزار شد که پس از مسابقات متعدد تیم ذهن برتر در محور هنر و معماری و تیم رهروان امید در محور سلامت توانستند رتبه چهارم کشور را کسب کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد ملایر در رقابت‌ کرسی‌های آزاداندیشی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد ملایر در رقابت‌ کرسی‌های آزاداندیشی"، کلیک کنید.