افزایش موارد ابتلا به سرخک در ژاپن

افزایش موارد ابتلا به سرخک در ژاپن

مقامات بهداشتی ژاپن می گویند از ابتدای سال جاری میلادی (2024) تاکنون موارد ابتلا به سرخک در سراسر این کشور افزایش یافته است.

به گزارش ساز ایرانی، موسسه ملی بیماری های واگیردار ژاپن اعلام کرد امسال تا 24 مارس 2024، ابتلای 20 نفر به سرخک در سراسر کشور تایید شده است.

این تعداد شامل افرادی است که از خارج به این کشور بازگشته اند، گردشگرانی که به ژاپن سفر کرده اند و کسانی که این ویروس را از آنها گرفته اند.

سرخک زمانی یک بیماری شایع در ژاپن بود و تعداد زیادی از مردم به آن مبتلا شدند. اما پس از اجرای گسترده واکسیناسیون، تعداد موارد ابتلا به شدت کاهش یافت.

با این حال از سال 2020، موارد ابتلای سالانه بین چند نفر تا ده ها نفر متغیر بوده است.

به گزارش شبکه ان اچ کی، موسسه ملی بیماری های واگیردار، افزایش موارد تاییدشده در سال جاری را به افزایش جهانی مبتلایان به این بیماری و افزایش تعداد مسافران بین المللی پس از لغو محدودیت های سفر مرتبط با کرونا نسبت می دهد.

سرخک یک بیماری ویروسی بسیار مسری است که ممکن است منجر به عوارض جدی شود.

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش موارد ابتلا به سرخک در ژاپن" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش موارد ابتلا به سرخک در ژاپن"، کلیک کنید.