بارش شدید باران و برف در راه است/ آماده باش نیروهای امدادی – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

بارش شدید باران و برف در راه است/ آماده باش نیروهای امدادی - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی، هشدار سطح نارنجی بارش شدید باران و برف، وزش شدید باد و احتمال وقوع صاعقه در برخی از استان‌های کشور در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از سوی هواشناسی صادر شد.

سازمان هواشناسی با اعلام اینکه دمای هوا در غالب نقاط کشور کاهش پیدا می‌کند، وقوع مه گرفتگی و کولاک در جاده‌های کوهستانی را محتمل دانست.

بر همین اساس در روز دوشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی وزش شدید باد و بارش‌های رگباری پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه شنبه، استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات سمنان، آذربایجان شرقی و نیمه جنوبی آذربایجان غربی شاهد تنش‌های جوی شدید خواهند بود.

برای روز چهارشنبه نیز بارش شدید، صاعقه و وزش شدید باد در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، شمال کردستان، ارتفاعات استان قزوین، البرز، تهران، سمنان، گلستان، بوشهر، جنوب یزد، شمال کرمان و نیمه شمالی استان فارس پیش بینی شده است.

بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این رابطه گفت: شهروندان از تردد در جاده‌های کوهستانی پرهیز کرده و از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر در تمامی نقاط صعب‌العبور و مناطق درگیر با تنش جوی به صورت آماده‌باش درآمده و شهروندان می‌توانند حوادث رخ داده را به شماره ۱۱۲ اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارش شدید باران و برف در راه است/ آماده باش نیروهای امدادی – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارش شدید باران و برف در راه است/ آماده باش نیروهای امدادی – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.