بدهی گندم‌کاران امروز به حسابشان واریز خواهد شد

بدهی گندم‌کاران امروز به حسابشان واریز خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی در دفاع از لایحه بودجه ۱۴۰۴، گفت: رقم‌های مطالبات گندم‌کاران به صورت واقعی در بودجه آمده است و مصارف لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دیده شده است.

وی افزود: سهم منابع هدفمندسازی برای بخش سلامت نیز مطابق قانون دائمی دیده شده است، علاوه بر این، سعی شده در منابع درآمدی نیز دقت شود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما در رابطه با گندم‌کار‌ها مشکل داشتیم، به خاطر کسری بودجه‌ای که امکان پرداخت مطالبات نبود، بنابراین مجبور شدیم اجازه از مقام معظم رهبری اخذ کرده و در سران قوه بحث کنیم که این گرفتاری تقریباً حل شده و امروز بدهی‌هایی که به گندمکاران عزیز داشتیم، به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

پرداخت مطالبات گندمکاران از موضوعاتی بود که یکی-دو ماه اخیر به صدر اخبار آمده بود و دولت نیز اعلام کرده بود که ۵۰ همت کسریِ موجود در این زمینه که حاصل خرید بیش از سقف بودجه‌ی گندم بوده است را با مصوبه‌ی سران قوا و از طریق انتشار اوراق پرداخت خواهد کرد.

البته حدود ۱۷۰ همت از مجموع ۲۲۰ همت مطالبات گندمکاران پرداخت شده و فقط ۵۰ همت باقی‌مانده بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بدهی گندم‌کاران امروز به حسابشان واریز خواهد شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بدهی گندم‌کاران امروز به حسابشان واریز خواهد شد"، کلیک کنید.