کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علیآباد کتول با موضوع بررسی انتقادی آموزش معلمان زبان در ۱۴ کشور جهان از سوی یک انتشارات بینالمللی چاپ و منتشر شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، کتاب جدید امید مازندرانی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علیآباد کتول با همکاری پروفسور ترودی از دانشگاه اکستر انگلستان با عنوان«Confronting Challenges in English Language Teacher Education Global Innovations and Opportunities» از سوی انتشارات بینالمللی Routledge (Taylor and Francis) چاپ و منتشر شد.
مازندرانی در گفتوگو با خبرنگار ساز ایرانی با بیان این مطلب که این کتاب با اتخاذ رویکردی بینرشتهای و چند رشتهای در قبال آموزش معلمان زبان به بررسی مسائلی که در دو دهه گذشته معلمان زبان با آن مواجه بودهاند، میپردازد، اظهار کرد: این کتاب برای پژوهشگران، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در زمینههای آموزش معلمان زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی به غیر انگلیسیزبانان و زبانشناسی کاربردی فعالیت میکنند، منبع مناسبی خواهد بود.
وی با اشاره به این مطلب که این کتاب با مشارکت محققان بینالمللی در ۱۹ فصل به بررسی انتقادی آموزش معلمان زبان در ۱۴ کشور جهان میپردازد، اضافه کرد: این کتاب در تاریخ چهارم سپتامبر به چاپ رسیده و هماکنون در سراسر جهان و در فروشگاههای معتبری همچون آمازون جهت سفارش عرضه شده است.
به گزارش ساز ایرانی، امید مازندرانی عضو هیئت علمی تماموقت گروه آموزش زبان انگلیسی و فارغالتحصیل دکتری آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه اکستر انگلستان است.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی انتقادی آموزش معلمان زبان در ۱۴ کشور جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی انتقادی آموزش معلمان زبان در ۱۴ کشور جهان"، کلیک کنید.