برنامه های متنوع دهه ولایت و امامت در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

برنامه های متنوع دهه ولایت و امامت در استان بوشهر برگزار می شود - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساز ایرانی، حسین کارگر عصر پنجشنبه در نشست هماهنگی و توجیهی برنامه های دهه ولایت در سطح شهر و روستاهای تابعه بخش سعدآباد اظهار کرد: برنامه های متنوعی را به مناسبت این ایام خواهیم داشت.

وی با اشاره به احادیثی از امام صادق علیه السلام و امام رضا علیه السلام بر اهمیت بیش از پیش گرامیداشت عید غدیر تاکید کرد و به چند برنامه از جمله جشن های خانگی غدیر، اجرای سرودهای غدیری توسط نوجوانان و جوانان و اطعام غدیر اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد نیز با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه ولایت و عید غدیر بر لزوم همکاری همه جانبه مسوولان و آحاد مردم را در این امر مهم تاکید کرد.

حمزه امین نژاد با اشاره به مساله انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بر مشارکت فعال مردم در انتخابات و خودداری از هر گونه استفاده از امکانات اداری و دولتی در رابطه با تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید داشت.

امام جمعه سعدآباد با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی با محتوای شعایر اسلام ناب محمدی اظهار کرد: در خصوص نقش رهبری به عنوان شاگرد حضرت امام خمینی و خلف صالح معمار کبیر انقلاب اسلامی و نمونه بارز و ملموس ولایت الهی در عصر حاضر باید روشنگری شود.

حجت الاسلام محمد حسین شهبازی بر لزوم همکاری مسیولان شهر و بخش در رابطه با بزرگداشت دهه ولایت تاکید کرد.

زبردستیان شهردار سعدآباد نیز عنوان کرد: شهرداری آماده هر نوع کمک و همکاری در خصوص بزرگداشت دهه ولایت و عید غدیر در سطح شهر است.

نمایندگان ستاد غدیر در هر روستا گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته و برنامه های قابل اجرا در دهه ولایت و عید غدیر پیش رو ارایه کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه های متنوع دهه ولایت و امامت در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه های متنوع دهه ولایت و امامت در استان بوشهر برگزار می شود – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.