برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان

برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، آرزو مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی سمنان از برگزاری دو جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها به‌ترتیب ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان کلاس‌اولی استان در روزهای پایانی شهریور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف ایجاد محیطی آرام، بانشاط و یادگیرنده در مدارس، تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی مدارس با تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اهمیت اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح ملی «پروژه ساز ایرانی» و بازگشایی موفق مدارس در راستای اهداف اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

 وی افزود: برای شروع موفق در سال تحصیلی و ضرورت برنامه‌ریزی مستمر، تهیه نقشه راه، انجام دقیق کارها و نظارت ریزبینانه بر امور، جشن غنچه‌ها ویژه ۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی، روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور و جشن شکوفه‌ها ویژه ۱۰ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز پایه اول نیز روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور سال جاری به‌طور هماهنگ در سراسر استان برگزار خواهد شد.

 معاون آموزش ابتدایی استان سمنان تاکید کرد: مدیران مدارس باید به‌منظور برگزاری نشست توجیهی‌تبیینی ویژه والدین دانش‌آموزان پایه اول، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را با هدف آمادگی والدین برای همراهی در شهریورماه انجام داده و ضمن برگزاری نخستین جلسه شورای معلمان، برنامه عملیاتی سال تحصیلی خود را برای آن‌ها تبیین کنند.

 مرادی‌نسب در پایان سخنانش تصریح کرد: برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای ۳۰۰۰ معلم ابتدایی استان از مرداد ماه آغاز شده و تا نیمه‌ی اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان"، کلیک کنید.