تشکیل 597 پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گیلان – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

تشکیل 597 پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گیلان - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی، تیمور پورحیدری در حاشیه بازرسی از واحدهای خبازی و پوشاک اظهار کرد: از ابتدای طرح بازرسی بیش از 2 هزار و 116 واحد صنفی در سطح استان طی 8 روز مورد بازرسی و کنترل قرار گرفت.

وی تعداد پرونده های حوزه قاچاق را 21 مورد برشمرد و گفت: عصر امروز طی گزارش مردمی به سامانه 124 در انبار یک شرکت پخش دارویی و بهداشتی محصولات خارجی فاقد مجوز به عنوان قاچاق کشف و تشکیل پرونده شد.

این مسیول کشف مقادیری لاستیک سبک عرضه خارج از شبکه را نیز ماحصل تلاش بازرسان این اداره کل در این طرح نظارتی عنوان کرد و گفت: عرضه خارج از شبکه کالاهای مشمول شفاف سازی به استناد تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ مصداق بارز قاچاق محسوب می شود و با متخلفان به شدت برخورد می گردد.

پورحیدری با اشاره به اینکه از آغاز طرح نوروز و ماه مبارک تا کنون بیش از 597 فقره پرونده برای متخلفان بازار گیلان تشکیل شده است، گفت: در این 8 روز مجموع ارزش پرونده های متشکله این طرح نظارتی را بیش از 37 میلیارد ریال شده که برای اعمال جریمه به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با نظارت بر کالاهای اساسی و رسیدگی به شکایات اعلامی به سامانه 124 را در اولویت این طرح نظارتی است و در دو شیفت صبح و عصر به صورت نامحسوس و سر زده بازرسین به واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی با هدف کنترل بازار و برخورد با برهم زنندگان نظم بازار در بازار حضور دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل 597 پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گیلان – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل 597 پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در گیلان – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.