توسعه صنعتی کردستان تحسین برانگیز است

حسینی:

توسعه صنعتی کردستان تحسین برانگیز است

معاون رییس جمهور در امور مجلس تاکید کرد:توسعه صنعتی صورت گرفته در استان کردستان قابل تقدیر و در راستای عملیاتی سازی دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، سید محمد حسینی ادر بازدید از مجتمع فولاد کردستان در شهرستان بیجار اظهار داشت: طرح مجتمع کارخانه آهن اسفنجی بیجار که زنجیره فولاد این استان را تکمیل می کند امروز همه مسوولان در راستای پیشرفت این استان تلاش دارند و شاهد پیشرفت چشمگیر این پروژه مهم ملی هستیم که نشان از دلسوزی و توانمندی مدیران شرکت صنایع فولاد کردستان دارد. 

حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت ها همواره تاکید دارند، گفت: نقش آفرینی و مدیریت بهینه شرکت صنایع فولاد کردستان، در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است و امیدواریم در آینده نزدیک این مجموعه به دست رییس جمهور افتتاح شود.

حسینی تاکید کرد: خوشبختانه طرح های نیمه تمام در این استان در حال تکمیل است. کردستان شایسته توسعه است و این مهم با همدلی و هم افزایی رقم می خورد. ما از اقتدار و امنیت خوبی برخوردار هستیم و همه فکر می کردند ایران چگونه می تواند در حوزه نظامی قدرتمند باشد، اما پهپاد های ما از لایه های دفاعی آنان عبور کند و این نشان از اقتدار ایران اسلامی است که باید شرایطی برای توسعه ایران اسلامی فراهم کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: هر پروژه ای که موجب اشتغال شود زمینه پیشرفت را فراهم می کند و در این مجموعه نیز اشتغال زایی خوبی به صورت مستقیم و غیرمستقیم اتفاق افتاده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه صنعتی کردستان تحسین برانگیز است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه صنعتی کردستان تحسین برانگیز است"، کلیک کنید.