تکلیف ما در انتخابات، مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است

تکلیف ما در انتخابات، مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است

ساز ایرانی/همدان فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه تکلیف ما در انتخابات مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است، گفت: تکلیف ما در انتخابات با شهادت آیت‌الله رئیسی مشخص است.

ضرغام احمدوند چهارشنبه ۳۰ خرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند  ضمن تبریک دهه ولایت، اظهار کرد: ‌اتفاق خوب فرهنگی که در شهرستان رخ داده است افتتاح حسینیه و مرکز فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام در تپه ابوذر است که می‌تواند اثرات مثبتی در فرهنگ شهرستان داشته باشد.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به بحث انتخابات‌ و با بیان اینکه  تکلیف ما در انتخابات مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است، افزود: تکلیف ما در انتخابات با شهادت شهید رئیسی مشخص است و باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم مشارکت حداکثری داشته باشیم و یک فرد اصلح را که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد را انتخاب کنیم. 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود که مدیران گزارش عملکردهای اداره خود را در دولت سیزدهم در اختیار رسانه‌ها بگذارند.

احمدوند با اشاره اینکه شهید رئیسی ادبیات خدمت را عوض کرد، تاکید کرد: در ستادها به آنچه در قانون انتخابات بیان شده، توجه شود که توجه به اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار نهاوند در خاتمه یادآور شد: رؤسای ستادها توجه داشته باشند با هماهنگی فرمانداری از سخنرانان در ستادها استفاده کنند که باعث ایجاد مشکل در شهرستان نشوند.

پایان خبر ساز ایرانی 
 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکلیف ما در انتخابات، مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکلیف ما در انتخابات، مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است"، کلیک کنید.