خط تولید تانک در روسیه/ عکس

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی، در تصاویر تولید تانک های تی 90 ام، ارتقاء تانک های تی 72 به تی 72 بی3 و همچنین تولید خودروی پشتیبانی اتش ترمیناتور دیده می شود.

خط تولید تانک در روسیه/ عکس

تی-90 یکی از گونه های تانک های پیشرفته ارتش روسیه است که تولید آن از سال 1993 آغاز شد. تی-90ام مدلی است که از موتور جدیدی با قدرت 1250 اسب بخار، یک زره واکنشی انفجاری جدید به نام رلیکت، طراحی جدید برجک و زره کامپوزیت ارتقایافته، توپ جدید، سیستم دید گرمایی کاترین-اف سی ساخت شرکت فرانسوی تالس، یک سیستم ساخت اسراییل کنترل محیطی برای تهویه هوای داخل تانک، سیستم ناوبری ماهواره ای و امکانات پیشرفته دیگری برخوردار است.

خط تولید تانک در روسیه/ عکس

تانک تی-72 یک تانک اصلی میدان نبرد است که تولید آن از اوایل دهه 1970 در شوروی آغاز شد. این تانک شباهت هایی با تانک قدیمی تر اما پیشرفته تر تی-64 دارد. تی-72 پس از تانک دیگر شوروی ها؛ تی-54/55 پرتیراژترین تانک تولیدشده پس از جنگ جهانی دوم است و در مجموع بیشتر از 25 هزار دستگاه از آن ساخته شده و کماکان برای مشتریان خارجی تولید می شود که توسط ده ها کشور مورد استفاده قرار گرفته است. تانک تی-90 مدل توسعه یافته تی-72 و جدیدترین تانک ارتش روسیه محسوب می شود.

خط تولید تانک در روسیه/ عکس

منبع: bulgarianmilitary

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خط تولید تانک در روسیه/ عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خط تولید تانک در روسیه/ عکس"، کلیک کنید.