خون‌خواهی شهید هنیه لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته است

حجت‌الاسلام محمودی در گفتگو با ساز ایرانی:

خون‌خواهی شهید هنیه لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بعدازاینکه رهبر معظم انقلاب بر خون‌خواهی شهید هنیه تأکید کردند، لرزه بر اندام اسرائیل و آمریکایی‌ها افتاده و شاهد هستیم در اراضی اشغالی مهاجرت معکوس اتفاق افتاده و نتانیاهو دستور تأمین امنیت اعضای کابینه و فرماندهان ارشد ارتش این رژیم را داده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، درباره اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی طی چندین ماه گذشته متحمل شکست‌های سنگینی شده و نتوانسته حماس و دیگر گروه‌های مقاومت در فلسطین را از بین ببرد و به همین دلیل شاهد هستیم ترور شخصیت‌های برجسته فلسطینی در دستورکار این رژیم منحوس قرار گرفته است.

وی افزود: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند و پاسخی کوبنده به این رژیم خواهیم داد. متأسفانه رژیم صهیونیستی برخی نفوذی‌ها را در داخل به کار گرفته تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند و از طریق این افراد خائن و وطن‌فروش اقدامات تروریستی خود را پیش می‌برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه محور مقاومت به یک قطب در نظام بین‌الملل تبدیل شده است، اظهار کرد: اگر محور مقاومت نبود قطعاً اسرائیل رویای نیل تا فرات را عملیاتی می‌ساخت و آمریکایی‌ها کاملاً بر منطقه مسلط می‌شدند ولی محور مقاومت اجازه نداد این خواست دشمن محقق شود. آمریکا و رژیم صهیونیستی با اشراف کامل به این موضوع درصدد ناامن کردن کشور‌های حوزه محور مقاومت و درگیر کردن آنها با مسائل امنیت داخلی و محیط پیرامونی خود هستند.

محمودی ادامه داد: امروز کشور‌های محور مقاومت خودشان براساس منافع کشورشان امورات را پیش می‌برند و هیچ‌یک از این کشور‌ها تابع دستورات و قوانین جمهوری اسلامی ایران نیستند. بازیگران عضو محور مقاومت کاملاً براساس روحیه و سیاست استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی عمل می‌کنند و نابودی اسرائیل و آزادسازی فلسطین خواست و راهبرد اصلی آنهاست و همگی بر این موضوع اشتراک نظر دارند و برای دستیابی به این آرمان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه خون‌خواهی شهید هنیه باید در زمان، مکان و باکیفیت مناسب صورت پذیرد، گفت: بلافاصله بعدازاینکه رهبر معظم انقلاب بر خون‌خواهی شهید هنیه تأکید کردند، لرزه بر اندام اسرائیل و آمریکایی‌ها افتاد و شاهد هستیم در اراضی اشغالی مهاجرت معکوس اتفاق افتاده و نتانیاهو دستور تأمین امنیت اعضای کابینه و فرماندهان ارشد ارتش این رژیم را داده و همه اینها در بُعد روانی است که روحیه صهیونیست‌ها را تضعیف کرده و به همین دلیل گام اول را محکم برداشته‌ایم و گام دوم که در حوزه سخت‌افزاری است باید محکم‌تر و قاطع‌تر برداشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان تأکید کرد: از نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی می‌خواهیم که نفوذی‌ها و عوامل مؤثر داخلی در ترور شهید هنیه را شناسایی و آنها را به سزای اعمالشان برسانند. باید درسی به دشمن داد که دیگر جرئت انجام چنین اقدامات تروریستی را در سر نپرورانند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خون‌خواهی شهید هنیه لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خون‌خواهی شهید هنیه لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخته است"، کلیک کنید.