دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر/ کشف 4.5 تن مواد و جمع آوری 9200 معتادمتجاهر

دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر/ کشف 4.5 تن مواد و جمع آوری 9200 معتادمتجاهر

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر و کشف بیش از 4.5 انواع مواد مخدر طی 2 روز در کشور خبر داد.

به گزارش ساز ایرانی، سردار ایرج کاکاوند در تشریح جزییات این خبر گفت: هفتمین مرحله از طرح آرامش در شهر در در روزهای گذشته و با هماهنگی مراجع قضایی و بهره گیری از تمام استعداد و ظرفیت های درون و برون سازمانی در سراسر کشور، به مرحله اجرا درآمد.

وی به ضرورت اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده به منظور ارتقاء میزان احساس آرامش و امنیت شهروندان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که پاکسازی چهره شهرها از لوث معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر همواره از جمله ماموریت های مورد تاکید فرمانده کل انتظامی کشور و نیز از مطالبات به حق مردم بوده است، بر همین اساس برخورد قاطع و همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، با راه اندازی قرارگاه طرح تشدید برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و اجرای طرح های آرامش در شهر در دستورکار پلیس قرار گرفت.

کاکاوند به تشریح نتایج حاصل از اجرای مرحله هفتم طرح آرامش در شهر پرداخت و خاطرنشان کرد: از زمان اجرای این طرح، ظرف 48 ساعت، با تلاش و پیگیری همکارانمان در رده های تخصصی پلیس مبارزه با موادمخدر سراسر کشور و نیز همکاری سایر رده های انتظامی، بیش از 9 هزار و 200 نفر معتاد متجاهر و 3 هزار و 700 نفر خرده فروش مواد مخدر در معابر عمومی و نقاط آلوده شهرها، جمع آوری و دستگیر شده اند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با بیان اینکه در این طرح بیش از چهار تن و 500 کیلو انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: تعداد 30 باند قاچاق مواد مخدر منهدم و 168 نفر قاچاقچی و 2118 نفر از افراد نگهدارنده، حمل کننده و … نیز دستگیر و 49 باب منازل و پاتوق های پلاک قرمز هم پلمب شد.

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر/ کشف 4.5 تن مواد و جمع آوری 9200 معتادمتجاهر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 3700 خرده فروش موادمخدر/ کشف 4.5 تن مواد و جمع آوری 9200 معتادمتجاهر"، کلیک کنید.