دولت و ملت ونزویلا شریک غم و اندوه ایران در این شرایط سخت

وزیر امور خارجه ونزویلا در دیدار با باقری مطرح کرد:

دولت و ملت ونزویلا شریک غم و اندوه ایران در این شرایط سخت

وزیر امور خارجه ونزویلا در دیدار با باقری گفت: دولت و ملت ونزویلا شریک غم و اندوه شما در این شرایط سخت هستند و ما همواره سرافرازی و پیروزی های ایران را مایه افتخار و سرافرازی خود می دانیم و در این شرایط دشوار و اندوهبار در کنار شما هستیم.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزویلا که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور این کشور برای ادای احترام به مقام و جایگاه رییس جمهور و وزیر خارجه شهید به تهران سفر کرده، در دیدار با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه پیام کتبی تسلیت نیکلاس مادورو رییس جمهور کشورش را تسلیم کرد.

وزیر امور خارجه ونزویلا با ابراز مراتب تسلیت و همبستگی رییس جمهور، دولت و مردم ونزویلا به مناسبت شهادت آیت الله رییسی و حسین امیرعبداللهیان، تاکید کرد: دولت و ملت ونزویلا شریک غم و اندوه شما در این شرایط سخت هستند و ما همواره سرافرازی و پیروزی های ایران را مایه افتخار و سرافرازی خود می دانیم و در این شرایط دشوار و اندوهبار در کنار شما هستیم.

وی با اشاره به روابط صمیمی خود با وزیر خارجه شهید ایران، نقش وی را در تحکیم و تعمیق روابط ایران و ونزویلا ستود.

سرپرست وزارت امور خارجه نیز در این دیدار با قدردانی از سفر وزیر امور خارجه ونزویلا و حضور وی در مراسم ادای احترام به رییس جمهور و وزیر خارجه فقید ایران، ابراز امیدواری کرد که مسیر تعمیق و توسعه روابط با تدبیر و راهبری مسیولان عالی دو کشور با قوت تداوم یابد.

علی باقری ابراز اطمینان کرد ارتقای کمی و کیفی روابط ایران و ونزویلا یک الزام راهبردی برای تقویت چندجانبه گرایی است و ایران عزم جدی دارد تا از ظرفیت های مختلف برای توسعه مناسبات با ونزویلا به ویژه در عرصه اقتصادی استفاده کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دولت و ملت ونزویلا شریک غم و اندوه ایران در این شرایط سخت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دولت و ملت ونزویلا شریک غم و اندوه ایران در این شرایط سخت"، کلیک کنید.