شاعران از شعر نیمایی در بیان شخصیت حضرت علی اکبر(ع) بهره بگیرند

شاعران از شعر نیمایی در بیان شخصیت حضرت علی اکبر(ع) بهره بگیرند

مشاور فرهنگی استاندار یزد تأکید کرد: جوانان و شاعران از ظرفیت بالای شعر نیمایی برای بیان شخصیت حضرت علی اکبر(ع) بهره بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی از یزد، عالیه مهرابی مشاور فرهنگی استاندار یزد در نخستین پیش نشست جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر با عنوان کارگاه شعر نیمایی که با حضور اساتید، شاعران و مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد از برگزاری کارگاه شعر نیمائی به همراه پیش نشست جشنواره بین‌المللی شعر و مدیحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) با حضور شاعران و با مشارکت خانه شعر و ادب یزد در دانشگاه آزاد اسلامی یزد خبر داد.

استاد دانشگاه، شاعر و مشاور فرهنگی استاندار  گفت: این نشست بوجود آورنده انگیزه برای شاعران در بیان فضایل اهل بیت به خصوص حضرت علی اکبر (ع) است.

 مهرابی ادامه داد: این کارگاه فرصتی برای شاعران جوان فراهم کرد، تا با تکنیک‌ها و مضامین شعر نیمائی آشنا شده و در فضایی نشات گرفته از فضایل اهل بیت آثار خود را ارائه کنند.

وی افزود: علاوه بر این، دکتر علی داودی که از اساتید شعر و ادب فارسی است به بیان ویژگی‌های شعر نیمایی و تمایز آن با دیگر شعر‌ها پرداخت و خواستار بهره گیری از پتانسیل این سبک در آثار جشنواره شد.

مشاور فرهنگی استاندار تاکید کرد: چنین نشست‌هایی با حضور شاعران جوان و ادبا، به گفتمان فرهنگی و هنری در مورد جایگاه شعر در جامعه و بهره گیری از آن در خلق آثار ماندگار در جشنواره علی اکبر کمک می‌کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شاعران از شعر نیمایی در بیان شخصیت حضرت علی اکبر(ع) بهره بگیرند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شاعران از شعر نیمایی در بیان شخصیت حضرت علی اکبر(ع) بهره بگیرند"، کلیک کنید.