شهادت «اسماعیل هنیه» خللی در مقاومت مردم فلسطین ایجاد نمی کند – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

شهادت «اسماعیل هنیه» خللی در مقاومت مردم فلسطین ایجاد نمی کند - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

امام جمعه و جماعت اهل سنت گناوه با صدور پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

شیخ محمد فاروقی در پیام خود بیان کرد: «بسمِ الله الرحمن الرحیم * «مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلا»

وی گفت: شهادت مجاهد کبیر اسماعیل هنیه هیچ‌گونه خللی در مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه به وجود نمی‌آورد بلکه عزم آنها را راسخ‌تر می‌کند چنانچه بعد از شهادت شیخ احمد یاسین اتفاق افتاد.

امام جمعه و جماعت اهل سنت شهرستان گناوه یادآور شد: رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل با این ترور شکست نظامی خود را در جبهه مقاومت نشان داد و این حادثه نشان از عجز جامعه جهانی در کنترل توحش این رژیم وحشی است. با این حرکت جبهه مقاومت عزم خود برای انتقام قوی‌تر می‌کند.

امام جمعه و جماعت اهل سنت شهرستان گناوه بیان کرد: رهبران کشورهای اسلامی، اکنون زمان مناسبی برای یک تصمیم بزرگ برای مردم فلسطین است، تا چه زمان می‌خواهید در قصرهای خود پناه بگیرید و مردم مظلوم غزه را تنها بگذارید.

وی یادآور شد: اینجانب این مصیبت را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به ویژه ملت قهرمان فلسطین و غزه، ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت و برای این رهبر بزرگ و آزاده طلب مغفرت دارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهادت «اسماعیل هنیه» خللی در مقاومت مردم فلسطین ایجاد نمی کند – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهادت «اسماعیل هنیه» خللی در مقاومت مردم فلسطین ایجاد نمی کند – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.