طرح «زندگی با آیه ها» عملیات فرهنگی ماه رمضان در کشور است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

طرح «زندگی با آیه ها» عملیات فرهنگی ماه رمضان در کشور است - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساز ایرانی، حجت الاسلام حمید رفیعی در شورای اداری خراسان شمالی که ظهر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم خراسان شمالی در بزنگاه های مختلف نشان از تعالی فرهنگ در میان مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه افزود: کارهای فرهنگی دیر بازده است و در گذر زمان اثر خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به اهمیت رعایت آداب ماه مبارک رمضان بیان کرد: در اتفاقات ماه مبارک رمضان اهتمام ویژه ای جهت تحقق اعمال و تکالیف شرعی به کار ببندند.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره حضور مبلغین در روستاها به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: حضور روحانیون و مبلغین در تمامی روستاهای بالای 50 خانوار انجام شده و اعزام مبلغین در حال انجام است.

وی با اشاره بیش از حضور بیش از 600 نفر از مبلغین و روحانیون در مناطق مختلف روستایی خاطر نشان کرد: محافل قرآنی پرشور از ابتدای ماه رمضان در حال برگزاری است و مردم همچون سایر مناسبت های دینی و ملی در این برنامه ها نیز حضور دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در انتها به برگزاری پویش قرآنی مسطورا نیز اشاره کرد و گفت: طرح مسطورا با عنوان زندگی با آیه ها اقدام فرهنگی و عملیات مشترک ماه رمضان در کشور است که در این طرح آیات هدف گذاری شده در عرصه های مختلف رسانه ای برای مردم مطرح می شود تا با نگاه کاربردی نسبت به آیه های مختلف قرآن آشنایی یافته و در عرصه زندگی آنان را به کار ببندند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح «زندگی با آیه ها» عملیات فرهنگی ماه رمضان در کشور است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح «زندگی با آیه ها» عملیات فرهنگی ماه رمضان در کشور است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.