عید قربان نماد وحدت و همبستگی مسلمانان جهان است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

عید قربان نماد وحدت و همبستگی مسلمانان جهان است - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ساز ایرانی، سید عبدالقادر حسینی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع مردم مومن و نمازگزار مسجد جامع سروآباد ضمن قبولی عبادت و راز و نیازهای حاجیان بیت الله الحرام در مکه، عرفات و منا و تبریک عید قربان به تمام مسلمانان اظهار کرد: امید است مسلمانان در این ایام مبارک مشمول برکات و رحمت الهی شوند.

وی عید قربان را عید بندگی و اخلاص بندگان خدا دانست و افزود: هر مسلمانی در روز عرفه روزه بگیرد و به طاعت و عبادت خداوند بپردازد خداوند تمام گناهان وی را در یکسال گذشته می بخشد و مورد عفو و گذشت پروردگار قرار می گیرد.

وی به قربانی کردن، دستگیری کردن از نیازمندان و صدقه به افرادی که مشکلات مالی دارند توصیه کرد و گفت: نذر کردن و قربانی کردن از سنت حضرت ابراهیم (ع) است، کسانی که با نیت خیر قربانی می کنند مشمول رحمت پروردگار قرار می گیرند و نذر آنها مقبول می شود.

وی بر داشتن تقوا و انجام واجبات دینی از سوی مسلمانان تاکید کرد و افزود: تقوا رضایتمندی خداوند متعال را فراهم می کند.

وی ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیست کودک کش در غزه برای پیروزی و سرافرازی فلسطین و نابودی اسراییل غاصب دعا کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری به مشارکت و حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

وی مشارکت مردم در انتخابات را ضامن امنیت، آسایش و استقلال کشور دانست و افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان و دشمنان نظام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عید قربان نماد وحدت و همبستگی مسلمانان جهان است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عید قربان نماد وحدت و همبستگی مسلمانان جهان است – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.