مشارکت4000جهادگر در اردوهای جهادی نوروزی آذربایجان غربی – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

مشارکت4000جهادگر در اردوهای جهادی نوروزی آذربایجان غربی - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

سرهنگ علی حیرانی در گفت و گو با خبرنگار ساز ایرانی از اجرای طرح اردوهای جهادی در استان طی نوروز امسال خبر داد و افزود: این طرح از اول اسفندماه سال 1402 تا پایان فروردین ماه سال جاری اجرا می شود و تاکنون چهار هزار جهادگر در این طرح مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه این جهادگران در قالب 400 گروه جهادی در طرح نوروزی فعالیت دارند، افزود: در حاشیه این اردوها، طرح سفیران قرآنی با اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و برگزاری محافل قرآنی و ختم قرآن کریم اجرا می شود.

رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی افزود: پویش خانه دوست کجاست از دیگر برنامه های جهادگران است که در کنار ساخت و مرمت خانه محرومان، اقدام به تهیه و توزیع افطاری ساده در این مناطق می کنند.

سرهنگ حیرانی از اجرای طرح بزرگ جهاد آبرسانی به 379 روستا به همت بسیج سازندگی استان با همکاری دستگاه های اجرایی هم خبر داد و گفت: این طرح ها با هدف تامین آب آشامیدنی در 379 روستای استان با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا هستند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح های توسعه و آسفالت راه های روستایی در استان به همت بسیجیان، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان آسفالت و توسعه 200 کیلومتر از راه های مناطق محروم روستایی را در دست اجرا دارد که این طرح ها هم در مراحل پایانی تکمیل قرار دارند.

سرهنگ حیرانی افزود: برای اجرای این طرح ها بیش از هزار 200 میلیارد ریال اعتبار از محل محرومیت زدایی هزینه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت4000جهادگر در اردوهای جهادی نوروزی آذربایجان غربی – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت4000جهادگر در اردوهای جهادی نوروزی آذربایجان غربی – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.