هفته نوزدهم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل همنام خوزستانی با گلزنی بلانکو

هفته نوزدهم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل همنام خوزستانی با گلزنی بلانکو

استقلال در نیمه اول موفق شد استقلال خوزستان را در خانه اش شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، تیم های استقلال خوزستان و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فووتبال ایران از ساعت 19:45 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه اول استقلال تهران یک بر صفر برنده شد.

داور: موعود بنیادی فرد

اخظار: آسو رستم (استقلال خوزستان)

گل: گوستاوو بلانکو (استقلال) 

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق زاده، جواد آقایی پور، آسو رستم، متین کریم زاده،(11+45  علیرضا کاظمی) حسین ساکی، دوستون تورسونوف، ساویو روبرتو، حسین احمدی، علیرضا خوشکفا و عثمان اندونگ.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافایل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، گوستاوو بلانکو و جلال الدین ماشاریپوف.

هر دو تیم سعی در مالکیت بر توپ و میدان داشتند و موقعیت هایی را خلق کردند اما اتفاق جالب نیمه اول در دقیقه 7 رخ داد و یکی از دکل های ورزشگاه دچار مشکل شد و نورافکن خاموش شد تا بازی متوقف شود. در لحظات پایانی نیمه اول استقلال توانست با ضربه سر بلانکو یک بر صفر برنده شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته نوزدهم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل همنام خوزستانی با گلزنی بلانکو" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته نوزدهم لیگ برتر| برتری یک نیمه ای استقلال مقابل همنام خوزستانی با گلزنی بلانکو"، کلیک کنید.