پزشکیان: نتیجه ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود

پزشکیان: نتیجه ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود

رئیس‌جمهور منتخب گفت: اگر ما با هم اختلاف داشته باشیم و نتوانیم سازگاری کنیم، هم شیعه آسیب می‌بیند و هم سنی؛ نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، مسعود پزشکیان روز یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ در دیدار جمعی از نمایندگان اقوام و مذاهب با تأکید بر اینکه آنچه بنده در دوران تبلیغات انتخاباتی درباره مسائل مختلف از جمله ایجاد عدالت نسبت به اقوام و مذاهب بیان کردم، شعار و به منظور کسب رأی نبود، افزود: ما در آغاز این مسیر هستیم و لازمه طی موفق این مسیر، تعامل و گفت‌وگوی بیشتر است و تلاش خواهم کرد نشست‌های مفصل‌تر و جدی‌تری با شما و نمایندگان همه اقوام و مذاهب کشور داشته باشم.

رئیس‌جمهور منتخب همچنین با تأکید بر اینکه باور و یقین دارم که ساختن و آباد کردن کشور و مملکت با اختلاف و رویارویی ممکن نیست، خاطر نشان کرد: اگر ما با هم اختلاف داشته باشیم و نتوانیم سازگاری کنیم، هم شیعه آسیب می‌بیند و هم سنی؛ نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود و از این رو چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.

پزشکیان با بیان اینکه در اولین فرصت نشستی مفصل با جمع بزرگی از اقوام و مذاهب برگزار خواهم کرد، اظهار کرد: در زبان ترکی ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید قدرت انسان‌ها کنار هم همچون قدرت سیل است؛ اگر با هم وحدت نکنیم، نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: نتیجه ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: نتیجه ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود"، کلیک کنید.