پورعباس: ریاضی‌ها خوشحال باشند، همه قبول می‌شوند/ پلیس فتا ۱۱۴ شیاد تقلب را روز گذشته شناسایی و دستگیر کرد

سرپرست سازمان ملی سنجش در حاشیه بازدید از کنکور ۱۴۰۳؛

پورعباس: ریاضی‌ها خوشحال باشند، همه قبول می‌شوند پلیس فتا ۱۱۴ شیاد تقلب را روز گذشته شناسایی و دستگیر کرد

سرپرست سازمان ملی سنجش گفت: روز گذشته پلیس فتا ۱۱۴ شیاد تقلب را شناسایی و دستگیر کرد و پس از آن تاکنون با آرامش کامل اوقات را سپری کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور صبح امروز (پنج‌شنبه، ۲۱ تیر ۱۴۰۳) در حاشیه بازدید از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۹۲۰ هزار داوطلب تا به امروز کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کرده اند؛ تاکید کرد: هم اکنون ۱۲۵ هزار داوطلب ریاضی و ۲۷۰ هزار داوطلب علوم انسانی در سراسر کشور در نوبت دوم کنکور سراسری شرکت خواهند کرد.

وی افزود: روز گذشته پلیس فتا ۱۱۴ شیاد تقلب را شناسایی و دستگیر کرد و پس از آن تاکنون با آرامش کامل اوقات را سپری کردیم.

پورعباس تصریح کرد: علوم ریاضی دارای ۲۴۰ هزار صندلی خالی با ظرفیت ۱۲۵ هزار داوطلب کنکوری است، یعنی هر دو صندلی برای یک داوطلب است، پس جای نگرانی نیست و باید خوشحال باشند؛ اگر آنها کنکور می‌دهند برای این است که صندلی خود را در دانشگاه مشخص کنند، وگرنه همه قبول می‌شوند.

وی اضافه کرد: نتایج نهایی نوبت اول و دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه اول ساز ایرانی ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

پورعباس ادامه داد: مجلس نسبت به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاثیر معدل قطعی در کنکور ایراد گرفت، مصوبه به شورای نگهبان ارسال و مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را نپذیرفت؛ بنابراین این مصوبه تا سال ۱۴۰۶ اجرایی خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پورعباس: ریاضی‌ها خوشحال باشند، همه قبول می‌شوند/ پلیس فتا ۱۱۴ شیاد تقلب را روز گذشته شناسایی و دستگیر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پورعباس: ریاضی‌ها خوشحال باشند، همه قبول می‌شوند/ پلیس فتا ۱۱۴ شیاد تقلب را روز گذشته شناسایی و دستگیر کرد"، کلیک کنید.