پورمحمدی: به شهادت همه مطلعین، ایران در موقعیت بسیار ممتازی قرار دارد

چهارمین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان ریاست جمهوری؛

پورمحمدی: به شهادت همه مطلعین، ایران در موقعیت بسیار ممتازی قرار دارد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به شهادت و گواهی همه مطلعین، جمهوری اسلامی در موقعیت بسیار ممتازی قرار دارد، گفت: در تعارض با دشمنان ناچاریم ظرفیت های خود را تقویت بکنیم و این با شرایط عادی متفاوت است. ما در منطقه حساسی هستیم که در طول تاریخ مورد توجه بسیاری بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، حجت الاسلام صطفی پورمحمدی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز پنج شنبه (24 خرداد) به مدت یک ساعت مهمان برنامه «میزگرد سیاسی» در رسانه ملی بود.

وی در این برنامه ضمن بیان محور ها و برنامه های خود با بیان اینکه امنیت و پایداری و سپس منافع اقتصادی در کنار عزت برای کشور مهم است، گفت: تبادل احساسات و عواطف از خواسته های انسان است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: ما یک پیام بلند برای انسان ها داریم و مدعی ساختن جامعه ای نیکو برای انسان ها هستیم. انسان ها باید با تدبیر و اختیار خود نظم مطلوب خود  را در داخل و پیرامون خود رقم بزنند.

پورمحمدی بیان کرد: جامعه باید بتواند نیاز های مادی و منافع اقتصادی شهروندانش را مهیا کند که توان مناسب ملی داشته باشد، چون بدون آن نمی توان یک قدرت دیپلماتیک داشت. مواد لازم برای این گفتگو و رقابت را باید فراهم کرد. مناسبات خارجی برای تامین منافع است.

وی گفت: سیاست جمهوری اسلامی از ابتدا این بود که باید دولت و ملت قدرتمندی باشیم تا بتوانیم از حقوق خودمان در داخل و خارج دفاع کنیم. انقلاب اسلامی مدعی چنین رهاوردی است. پس بدون تردید با دنیای پیرامونی باید در ارتباط باشد و بتواند از حقوق دیگر انسان ها و مظلومین دفاع کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه به شهادت و گواهی همه مطلعین، جمهوری اسلامی در موقعیت بسیار ممتازی قرار دارد، اضافه کرد: در تعارض با دشمنان ناچاریم ظرفیت های خود را تقویت بکنیم و این با شرایط عادی متفاوت است. ما در منطقه حساسی هستیم که در طول تاریخ مورد توجه بسیاری بوده است. حوزه تمدنی ما گواه بر این معناست.

پورمحمدی همچنین اظهارداشت: توسعه نفوذ ما برای دشمنان غیرقابل تحمل است. برای ما حفظ و تقویت این موقعیت مهم است. در حوزه های ایتلاف های کوچک و بزرگ؛ استفاده از نیروهای مجرب و مسلط دیپلماتیک و به خصوص متعهد به منافع ملی که ایران شناس باشند، لازمه موفقیت است.

وی افزود: مهم این است که فهم درستی از نیازها داشته باشیم و تکنیک درستی برای خواسته های خود داشته باشیم. امروز دیپلماسی ما باید بطور مشخص برای برداشتن موانع برنامه ریزی کند.

در حال بروزرسانی…

 

به گزارش ساز ایرانی، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس جمهور جمعه 8 تیر 1403 برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پورمحمدی: به شهادت همه مطلعین، ایران در موقعیت بسیار ممتازی قرار دارد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پورمحمدی: به شهادت همه مطلعین، ایران در موقعیت بسیار ممتازی قرار دارد"، کلیک کنید.