پیگیری بازگشت جشنواره های بین المللی تیاتر و فیلم کودک و نوجوان به همدان

پیگیری بازگشت جشنواره های بین المللی تیاتر و فیلم کودک و نوجوان به همدان

ساز ایرانی/همدان منتخب مردم همدان در مجلس از بازگشت جشنواره بین المللی تیاتر کودک و نوجوان به همدان خبر داد و گفت: پیگیری ها برای بازگشت جشنواره فیلم هم در دست اقدام است.

عباس صوفی یکشنبه 23 اردیبهشت در دیدار با مدیرکل ارشاد استان همدان، مطرح کرد: در امور داخلی ادارات و مدیران دخالت نمی کنم بلکه در کنار مدیران هستم تا امور پیش رود و در نهایت توسعه و پیشرفت به نفع مردم رقم بخورد.

وی تصریح کرد: مردم انتظار پیگیری برای بازگشت جشنواره های تیاتر و فیلم به همدان را دارند که این امر در آستانه نهایی شدن است و باید تلاش کرد تا مقدمات بازگشت این دو جشنواره بین المللی فراهم شود.

صوفی با تاکید بر اینکه باید دبیرخانه دایمی جشنواره تیاتر کودک و نوجوان در همدان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: ویترین کار حوزه فرهنگ، نمایشگاه ها و جشنواره ها هستند.

وی بیان کرد: احداث تالار بزرگ شهر باید در اولویت برنامه های ارشاد استان قرار گیرد به طوری که مدیران باید تلاش کنند با جذب بودجه کشوری گام های موثری برای توسعه استان بردارند و نباید تنها به برخی وظایف اداری اکتفا کنند.

صوفی در پایان یادآور شد: همدان باید در صدر مسایل فرهنگی کشور قرار گیرد و استفاده از ظرفیت مجتمع های فرهنگی و سینمایی در اولویت کار مدیران فرهنگی قرار گیرد.

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیگیری بازگشت جشنواره های بین المللی تیاتر و فیلم کودک و نوجوان به همدان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیگیری بازگشت جشنواره های بین المللی تیاتر و فیلم کودک و نوجوان به همدان"، کلیک کنید.