گلزارهای شهدای شهرستان خرمدره ساماندهی شدند

گلزارهای شهدای شهرستان خرمدره ساماندهی شدند

ساز ایرانی/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تکمیل مرمت و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای شهرستان خرمدره خبر داد.

عباس برزگر امروز (۱۶ مرداد ماه) اظهار کرد: ساماندهی مزار شهدا یکی از عناصر مهم و اصلی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. با توجه به مسائل فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اولویت‌های محوری بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در این زمینه برنامه‌ها و اقدامات مختلفی امسال در مناسبت‌های مختلف در جوار مزار مطهر شهدا اجرا شده و این اماکن را تبدیل به یک کانون فرهنگی معنوی کرده است. 

وی گفت: این شهرستان هشت گلزار شهدا در روستاها و سه گلزار شهدای شهری دارد که مزار ۹۹ شهید گرانقدر در این محل‌ها قرار داشته و همه توسط بنیاد شهید و امورایثارگران ساماندهی شده است. 

او بیان کرد: برابر قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، گلزاهای مطهر شهدا واقع در شهرها برای رسیدگی و نگهداری به شهرداری و گلزارهای شهدا در روستاها، به بخشداری و دهیاران تحویل داده شده است. 

به گزارش ساز ایرانی به نقل از روابط‌ عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، برزگر با بیان اینکه در مجموع ۱۰۸ مزار در ۵۰ گلزار شهید در استان زنجان نیاز به ساماندهی دارد، افزود: ساماندگی ۲۶ مزار در شش گلزار شهید در دست اقدام است.  

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گلزارهای شهدای شهرستان خرمدره ساماندهی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گلزارهای شهدای شهرستان خرمدره ساماندهی شدند"، کلیک کنید.