گزارش تازه طالبان از بنزین های برگشتی ایران و کشورهای دیگر

گزارش تازه طالبان از بنزین های برگشتی ایران و کشورهای دیگر

عاشق الله وزیری سخنگوی اداره ملی استاندرد، روز یکشنبه (29 بهمن) گفت که  در جریان ماه دی 9 هزار و 54 تانکر فرآورده های نفتی از بنادر مختلف وارد افغانستان شده است.

وزیری اضافه کرد که از این میان 511 تانکر به دلیل کیفیت پایین از پنج بندر کشور دوباره به ایران، ازبکستان و شمار دیگر کشورها مسترد شده اند.

به گفته او روند تثبیت و کنترل مواد نفتی در تمامی بنادر به صورت متداوم جریان دارد که در نتیجه، از ورود مواد نفتی کیفیت پایین به کشور جلوگیری شده است.

او همچنین تصریح کرد که در جریان ماه دی، از ورود هزاران محموله مواد ساختمانی بی کیفیت به کشور نیز جلوگیری شده است.

وزیری با بیان اینکه اداره ی ملی استاندارد اقدامات جدی را برای جلوگیری از واردات مواد بی کیفیت در کشور پیش گرفته است، گفت که از وارد شدن هر نوع مواد خوراکی و غیرخوراکی بی کیفیت به کشور جلوگیری و با متخلفین برخورد قانونی می شود.

سخنگوی اداره ملی استاندارد از تاجران خواست تا از واردات کالاهای بی کیفیت به کشور خودداری کنند.

وزیری در حالی این اظهارات را مطرح می کند که قبل از این رییس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت ایران در واکنش به برگشت نفتکش های ایرانی از سوی امارت اسلامی گفته اند که مافیا تلاش دارد تا جلو وارد شدن نفت ایران به افغانستان را بگیرد.

احمد معروف خانی گفته بود که بنزین صادر شده به افغانستان از کیفیت بالایی برخوردار بوده؛ اما به دلیل ایجاب منافع ترکمنستان و ازبکستان، جلو ورود فرآورده های نفتی ایران به افغانستان گرفته شده است.

سخن گوی اداره ملی استاندرد افغانستان اما اظهارات احمدخانی را رد و تاکید کرد که این اداره جلوی واردات بنزین و مواد بی کیفیت را از تمام کشورها گرفته است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش تازه طالبان از بنزین های برگشتی ایران و کشورهای دیگر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش تازه طالبان از بنزین های برگشتی ایران و کشورهای دیگر"، کلیک کنید.