انجام هزار و 500 پروپوزال دانشجویی در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

رییس مرکز ملی نقشه برداری مغز خبر داد؛

انجام هزار و 500 پروپوزال دانشجویی در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز

رییس مرکز ملی نقشه برداری مغز گفت: تاکنون 1500 دانشجو پروپوزال های مرتبط با مغز را در این مرکز انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی؛ محمدعلی عقابیان رییس مرکز ملی نقشه برداری مغز امروز در نشست خبری که در محل مرکز ملی نقشه برداری مغز برگزار شد، گفت: آزمایشگاه نقشه برداری مغز برای محققان امکانات و ابزارهایی را فراهم می کند تا تحقیقات روی مغز انجام گیرد.

به گفته وی، تاکنون هزار و 500 پروپوزال دانشجویی در این آزمایشگاه به سرانجام رسیده است.

وی افزود: پروژه های اجرایی شده در این آزمایشگاه با سفارش کارفرمایان اجرایی می شود.

عقابیان خاطرنشان کرد: در آزمایشگاه تجهیزاتی مانند FMRI یا ام آر آی عملکردی می توانیم بدون آنکه از فرد سوالی پرسیده شود مشخص کنیم که در مغر آنها چه تغییراتی در جریان است.

وی آزمایشگاه شناخت اجتماعی یا Social labدر این مرکز از بخش های دیگر آزمایشگاه دانست و گفت: می توان با ارزیابی پارامترهایی، مدیران منتخب آینده مجموعه ها را شناسایی کرد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام هزار و 500 پروپوزال دانشجویی در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام هزار و 500 پروپوزال دانشجویی در آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز"، کلیک کنید.