آیین افتتاح پویش نذرواره سفره مهربانی در استان سمنان

آیین افتتاح پویش نذرواره سفره مهربانی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی استان سمنان، مدیرکل بهزیستی استان از اجرای پویش نذرواره سفره مهربانی تقارن با ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 خبر دادند و افزودند: نظر به اینکه تامین مایحتاج زندگی، حقوق اساسی و انسانی از اصول مهم برای ارتقای سلامت و فرهنگ بین تمام افراد جامعه است، پویش «نذرواره سفره مهربانی» با هدف مشارکت جمعی و استفاده از توان و ظرفیت مردم شریف استان و در راستای تامین بخشی از نیازمندی های معیشتی خانواده های تحت تحت حمایت بهزیستی استان سمنان اجرا شد.

محمود منطقی با اشاره به تعامل و همکاری موسسه خیریه قومس امیر آباد و گروه جهادی ملی نذرواره در اجرای پویش سفره مهربانی خاطر نشان کردند: یک هزار و 500 بسته معیشتی به ارزش هر سبد 17 میلیون ریال با حفظ کرامت و شان انسانی توانخواهان و با توجه به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی با حضور جمعی از مقامات و مسیولین استانی در شهرستان دامغان اجرایی و پس از آن سبد های معیشتی در بین شهرستان های استان توزیع می گردد.

دکتر منطقی اظهار داشتند: به منظور رفاه حال خیرین و سهولت دسترسی هم استانی های عزیز شماره کارت8035-7341-9570-6367 متصل به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی آماده دریافت کمک های نقدی و ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت نیز جهت دریافت کمک های غیر نقدی مقرر گردیده است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و محسنین گفتند: شهروندان می توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر با شماره تلفن 930-02331989 مشارکت های مردمی بهزیستی استان سمنان تماس حاصل نمایند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیین افتتاح پویش نذرواره سفره مهربانی در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیین افتتاح پویش نذرواره سفره مهربانی در استان سمنان"، کلیک کنید.