کاهش ذخایر همه گروه های خونی در لرستان

کاهش ذخایر همه گروه های خونی در لرستان

به گزارش ساز ایرانی لرستان ، دکتر علی سوری با اعلام کاهش ذخایر خونی استان در روزهای اخیر به دلیل روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان، از هم استانی های عزیز برای تامین نیاز بیماران نیازمند به خون و فرآوردهای خونی همچون پلاکت درخواست کرد جهت اهدای خون به پایگاه های اهدای خون استان مراجعه کنند.

سوری با اشاره به فعالیت پایگاهها و مراکز اهدای خون لرستان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد هم استانی ها می توانند جهت اهدا خون به مراکز اعلام شده مراجعه نمایند :

پایگاه اهدای خون شهید رستمی مقدم خرم آباد(60متری)
همه روزه در دو شیفت 7:30صبح لغایت 13:30 ظهر و 20 تا 24 فعال است.

پایگاه شهدای علوی خرم آباد
همه روزه از ساعت 7:30صبح تا 24 فعال است

پایگاه شهید جوانمرد شهرستان بروجرد
همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 24 فعال است.

پایگاه اهدای خون شهرستان الیگودرز
همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 13:30 و از 20 تا 23 آماده پذیرش اهدا کنندگان عزیز است.

پایگاه های اهدای خون شهرستان های کوهدشت و دورود
همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 13:30 فعال هستند.

مرکز اهدای خون شهرستان پلدختر
در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 13:30

مرکز اهدای خون شهرستان نورآباد
روز یکشنبه از ساعت 7:30تا 13:30

مرکز اهدای خون شهرستان ازنا

مدیرکل انتقال خون لرستان در پایان گفت : مراکز اعلام شده روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 13:30 ظهر فعال و در خدمت مردم نوعدوست برای اهدای خون هستند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش ذخایر همه گروه های خونی در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش ذخایر همه گروه های خونی در لرستان"، کلیک کنید.