بازار پنج هزار میلیارد دلاری در انتظار حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

دبیر ستاد معاونت علمی مطرح کرد؛

بازار پنج هزار میلیارد دلاری در انتظار حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی

دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر در حوزه تولید علم در رتبه چهارم قرار داریم و بازار پنج هزار میلیارد دلاری حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی را پیش رو داریم.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، محمدرضا شمس اردکانی در مراسم آغازین سیزدهمین همایش طلای سبز و دوازدهمین همایش مکمل های غذایی و رژیمی با اشاره به ایجاد این کنسرسیوم در آینده نزدیک، افزود: در حال حاضر در حوزه تولید علم در رتبه چهارم قرار داریم و بازار پنج هزار میلیارد دلاری حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی را پیش رو داریم که دریغ است از آن استفاده نشود.

وی گفت:همچنین سازمان غذا و دارو حمایت های خوبی را در این مسیر انجام داده است، اما توقع ما این است که این حمایت ها باز هم بیش از گذشته باشد.

شمس ادامه داد: یکی از بحث های توسعه، هم افزایی است و ما برای اینکه بتوانیم کشور قدرتمندی در منطقه و دنیا باشیم نیازمند این هستیم که کار های بزرگی انجام دهیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازار پنج هزار میلیارد دلاری در انتظار حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازار پنج هزار میلیارد دلاری در انتظار حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های طب سنتی"، کلیک کنید.