خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رییس دستگاه قضایی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیاتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات موثر دانست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.