پیام تسلیت حکیم در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش

پیام تسلیت حکیم در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش

رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای شهادت رییس جمهور و شماری از مقام های جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، «سید عمار حکیم» روحانی شیعه و رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای شهادت رییس جمهور و شماری از مقام های جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفت.

در این بیانیه می خوانیم: با تاسف و تاثر خبر شهادت آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران و شخصیت برجسته سیاسی اسلامی و همچنین شماری از همراهان ایشان به خصوص آقای حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بر اثر سقوط بالگرد حامل آنان در شمال غرب ایران را دریافت کردیم.

نقش پررنگ آن فقید در حیات انقلابی و سیاسی و فرهنگی ایران و منطقه و جهان را گرامی می داریم و این سانحه را به رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای صمیمانه تعزیت می گوییم و با ملت و دولت ایران هم دردی می کنیم و به خانواده و بستگان آن فقید تسلیت می گوییم و از خداوند متعال می خواهیم که آن فقید عزیز را مشمول رحمت واسعه خویش قرار دهد و در بهشت برین جای دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت حکیم در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت حکیم در پی شهادت رییس جمهور و همراهانش"، کلیک کنید.