پروازهای کرمان به مشهد و تهران افزایش یافت – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

پروازهای کرمان به مشهد و تهران افزایش یافت - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی، امیر حسن زاده در نشست با علی عبدی معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه های کل کشور اظهار داشت: با پیگیری هایی که برای رفع کمبود بلیت در استان کرمان از طریق مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری انجام دادیم و سرمایه گذاری هایی که توسط شرکت های جدید هواپیمایی صورت گرفت، پروازهایی در مسیر کرمان به مشهد و در مسیر کرمان به تهران از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین به پروازهای موجود افزوده شد.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت های کشاورزی، معدنی و گردشگری در کرمان نیاز است، ظرفیت فرودگاهی استان تقویت شود و پروازهای بیشتری با حجم بیشتر در فرودگاه ها داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از فعالیت پنج فرودگاه در استان سخن گفت و ابراز داشت: برگزاری همایش تبیین فرصت های سرمایه گذاری در مجموعه فرودگاه های استان کرمان امری لازم و ضروری است تا بتوانیم، فرصت های موجود در زمینه ایجاد ترمینال های باری و هتل های فرودگاهی را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

حسن زاده، همچنین خواستار حضور مدیرکل شرکت فرودگاه های کشور و معاون وی در استان کرمان در راستای بازدید از فرصت های سرمایه گذاری فرودگاه ها شد.

وی با اشاره به وجود 10 اثر ثبت جهانی و ظرفیت های منحصربه فرد گردشگری در استان کرمان اظهار کرد: افزایش پروازهای خارجی از فرودگاه کرمان باید به صورت جدی پیگیری و برقرار شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پروازهای کرمان به مشهد و تهران افزایش یافت – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پروازهای کرمان به مشهد و تهران افزایش یافت – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.