آغاز جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در گیلان – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

آغاز جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در گیلان - خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان

کیوان مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار ساز ایرانی اظهار کرد: مابه التفاوت فروردین ماه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، بلافاصله پس از اتمام واریزی های حقوق خرداد ماه، به طور جداگانه به حساب مستمری بگیران واریز می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه حقوق اردیبهشت ماه مستمری بگیران بر اساس افزایش سالیانه پرداخت شده است، گفت: واریز حقوق خردادماه همانند اردیبهشت ماه، طبق روال معمول و بر اساس حروف الفبا انجام می شود.

مرتضوی از آغاز بیست و دومین دوره انتخاب مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: تمامی فرهیختگان، چهره های شاخص و واجدین شرایط در گروه های بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی تکریم و ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان را از مهم ترین اهداف جشنواره انتخاب مستمری بگیران نمونه تامین اجتماعی برشمرد و افزود: در این دوره از جشنواره، شاخص هایی از جمله کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی، موفقیت های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری، فعالیت ها و موفقیت های قرآنی، تعداد فرزندان، ایثارگری، تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی، پیشرفت های تحصیلی و مشارکت در امور عام المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی برای انتخاب بازنشستگان نمونه در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، موفقیت های تحصیلی، ورزشی، فرهنگی و هنری و قرآنی فرزندان بازنشستگان و مستمری بگیران از دیگر شاخص های تاثیرگذار در فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه است.

مرتضوی اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره تا روز شنبه 20 تیرماه سال جاری (1403) فرصت دارند تا با مراجعه به تارنمای رسمی این سازمان به نشانی www.tamin.ir و یا تحویل فرم شرکت از شعب و کانون های بازنشستگی و تکمیل و ارایه آن به همراه مستندات لازم اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در گیلان – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در گیلان – خبرگزاری ساز ایرانی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.