پیام تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به عارف و حاجی‌میرزایی

پیام تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به عارف و حاجی‌میرزایی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن پیام دبیر تبریک شورای عالی انقلاب فرهنگی به دکتر محمدرضا عارف به‌عنوان معاون اول رئیس جمهور و دکتر محسن حاجی‌میرزایی به‌عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهور به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر عارف
معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی که از فرهیختگان و مفاخر علمی در عرصه علم و دانش در کشور هستید، به سمت معاون اول رئیس جمهور، نشان از ارج نهادن به رکن علم و دانش و همچنین حُسن تدبیر و اعتماد رئیس جمهور محترم دارد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
حضور در جایگاه مهم و راهبردی معاونت اول رئیس جمهور، فرصتی مناسب برای خدمتگزاری هرچه مطلوب‌تر و بهتر به مردم شریف ایران اسلامی است که با درایت و تجربه گرانقدر جنابعالی در دوره‌های گذشته می‌تواند منشأ انجام فعالیت‌های مؤثر و کارآمدی در مسیر پیشرفت و تعالی و نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی ایران قرار گیرد.
قطعاً سوابق ارزشمند جنابعالی در عضویت حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تعالی بخش تحقق بیش از پیش اسناد کلان علم و فرهنگ و پیشرفت کشور خواهد بود.

از خداوند متعال دوام توفیقات روزافزون الهی در خدمت به آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.
 

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی


در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه به دکتر حاجی میرزایی آمده است:

جناب آقای دکتر حاجی‌میرزایی
ریاست محترم دفتر رئیس جمهور

سلام علیکم
انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت رئیس دفتر ریاست جمهوری که نشان از شایستگی و توان بالای جنابعالی و حُسن اعتماد رئیس جمهور محترم دارد را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.
بی‌شک حضور ارزشمند جنابعالی در این جایگاه، فرصتی مغتنم است که به حول و قوه الهی می‌تواند موجب خدمتگزاری هرچه بیشتر و بهتر برای ایران عزیز اسلامی و مردم شریف این سرزمین قرار گیرد.
تجارب و همکاری ارزشمند جنابعالی در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی مقوم پیشرفت‌های علمی و فرهنگی کشور و ارتقای تعاملات نهادهای علم و فرهنگ خواهد بود.
توفیقات روزافزون الهی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای آن برادر ارجمند مسئلت دارم.
 

عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به عارف و حاجی‌میرزایی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تبریک دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به عارف و حاجی‌میرزایی"، کلیک کنید.