باقری: ایران بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید

ضمن محکومیت اقدام مجرمانه ترور هنیه به شدیدترین وجه؛

باقری: ایران بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید

سرپرست وزارت امور خارجه در واکنش به ترور شهید هنیه نوشت: ترور شهید هنیه نقض فاحش اصول و قواعد حقوق بین‌الملل، منشور ملل متحد و بی‌حرمتی به امنیت‌ ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلمی ایران است و این اقدام مجرمانه نفرت‌انگیز را به شدیدترین وجه ممکن محکوم نموده و بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «ترور بزدلانه رهبر پرافتخار مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه،  یار دیرین شهید قدس، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم و مقاومت قهرمان فلسطین، جهان اسلام و همه انسان‌های آزادی‌خواه را در مسیر پرعزت جهاد علیه اشغالگری و نسل کشی، مصمم‌تر خواهد ساخت.

شهید هنیه، به عنوان یکی از رهبران ملت فلسطین و طلایه‌دار مبارزه مشروع برای احقاق حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین، مهمان رسمی مردم و دولت ایران در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایرانیان بود و اقدام تروریستی مافیای تروریستی حاکم بر سرزمین اشغال شده فلسطین، نقض فاحش اصول و قواعد حقوق بین‌الملل، منشور ملل متحد و بی‌حرمتی به امنیت ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی ایران این اقدام مجرمانه نفرت‌انگیز را به شدیدترین وجه ممکن محکوم نموده و بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید.

شورای امنیت سازمان ملل باید به مسئولیت خود برای مقابله با تهدید صلح و امنیت بین‌المللی به واسطه اقدامات مستمر تروریستی و تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اسرائیل عمل نماید.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باقری: ایران بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باقری: ایران بر حق خود برای پاسخ مناسب تأکید می‌نماید"، کلیک کنید.