۴ جان‌باخته و ۴ مصدوم در واژگونی ساینا و سقوط از پل پژو

ساز ایرانی/سمنان واژگونی ساینا در جاده ایوانکی به شریف آباد منجر به جان‌باختن و مصدومیت چهار نفر شد.

حسین درخشان مدیر عامل هلال‌احمر سمنان شامگاه ۴ آبان بااعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۹:۲۵ جمعه « ۴ آبان ماه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا در کیلومتر ۱۰ جاده ایوانکی به شریف آباد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد.

وی تصریح کرد: به دنبال دریافت این گزارش، نجاتگران پایگاه امداد و نجات ایوانکی شهرستان گرمسار به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان افزود: این حادثه دو مصدوم و دو جان باخته داشت که پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال احمر، مصدومین با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل و پیکر افراد جان باخته به عوامل انتظامی حاضر درصحنه تحویل داده شد.

۴ مصدوم و جان‌باخته در سقوط از پل پژو پارس در جاده سرخه به آرادان 

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان همچنین از دو جان‌باخته و دو مصدوم در یک حادثه دیگر در غرب استان خبر داد و گفت: ساعت ۲۰:۲۵ امروز، جمعه گزارشی مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پژو پارس از پل در کیلومتر ۶۸ جاده سرخه به آرادان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد که بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات ده نمک شهرستان آرادان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ؛پس از رسیدن و ارزیابی امدادگران، مشخص شد که این حادثه نیز دو جان باخته و دو مصدوم دارد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان افزود: نجاتگران پس از انجام اقدامات اولیه و رهاسازی، فوتی ها را به عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل و مصدومین با همکاری اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

۴ جان‌باخته و ۴ مصدوم در واژگونی ساینا و سقوط از پل پژو
پژوپارس حادثه دیده در حوالی آرادان

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴ جان‌باخته و ۴ مصدوم در واژگونی ساینا و سقوط از پل پژو" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴ جان‌باخته و ۴ مصدوم در واژگونی ساینا و سقوط از پل پژو"، کلیک کنید.