بازاریابی
-
کتاب
خلاصه کتاب بازاریابی خدمات بانکی نوین | هادی عین آبادی
خلاصه کتاب بازاریابی خدمات بانکی نوین ( نویسنده هادی عین آبادی ) کتاب «بازاریابی خدمات بانکی نوین» نوشته هادی عین آبادی، رویکردهای جامع و مدل های کلیدی برای درک رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری مدرن را ارائه می…
-
اقتصادی
راز بهبود تجربه مشتری: بررسی نمونه های موفق برندها
مطالعه نمونه های موفق از برندهایی که تجربه مشتریان خود را بهبود داده اند برندهایی که تجربه مشتریان خود را بهبود داده اند، با تمرکز بر نیازها و خواسته های مشتری، وفاداری را افزایش و رشد پایدار کسب وکار را…