پاسخ مشروع ایران به جنایت صهیونیست ها، نمایانگر تعهد قاطع به امنیت کشور است

شورای عالی سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای از رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین منبع و منشاء تروریسم دولتی در تاریخ یاد کرد و ضمن حمایت قاطع از پاسخ مشروع کشورمان در تنبیه متجاوز، در عین حال از پرستاران جهان و جامعه بین المللی سلامت برای اتحاد همه جانبه در فشار مستمر از طریق دولت ها و انجمن های صنفی جهت توقف جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی، علیه مردم غزه دعوت کرد.

به گزارش ساز ایرانی، در متن بیانیه شورای عالی نظام پرستاری آمده است:

« اُذنَ لِلَّذینَ یُقاتَلُونَ باَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ اِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدیرٌ»

به کسانی که مورد ستم قرار گرفته اند، اجازه جهاد داده شده است؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست.

پس از ماه ها جنایات بی سابقه رژیم غیر انسانی صهیونیسم، در غزه و حمله به مراکز دیپلماتیک ایران و به شهادت رساندن مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ مشروع کشورمان طبق قوانین بین المللی، علاوه بر اینکه نمایانگر تعهد قاطع ملی به تمامیت ارضی و امنیت کشور است، مسیولیت پذیری جمهوری اسلامی ایران نسبت به برقراری صلح در منطقه و جهان را نشان می دهد.

چشمان همه دنیا در این دوران نکبت بار حیات رژیم صهیونیستی شاهد بوده که این دولت غاصب به عنوان بزرگترین منبع و منشاء تروریسم دولتی در تاریخ به طور مستمر همه قوانین بین المللی از جمله قوانین حفاظت و حراست از مراکز درمانی و عدم حمله به کادر درمان را زیر پا گذاشته و صلح و امنیت بین المللی را مورد تهدید قرار می دهد.

سازمان نظام پرستاری ضمن حمایت قاطع از اقدامات جمهوری اسلامی ایران و سربازان غیور میهن در تنبیه متجاوز، پرستاران آزاده جهان و جامعه بین المللی سلامت، این حافظان جان انسان، را به اتحاد همه جانبه در فشار مستمر از طریق دولت ها، وزرای بهداشت، روسای مراکز درمانی و انجمن های صنفی برای توقف جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی، علیه مردم غزه دعوت می کند.»

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ مشروع ایران به جنایت صهیونیست ها، نمایانگر تعهد قاطع به امنیت کشور است" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ مشروع ایران به جنایت صهیونیست ها، نمایانگر تعهد قاطع به امنیت کشور است"، کلیک کنید.