COVID-19 منجر به تقاضای مشتری برای تغییر در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از یک مدل مراقبت از حجم کم با لمس بالا به یک مدل کم حجم با لمس پایین شده است. ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و شرکای آنها اکنون باید با این هجوم سریع مشتریان با مطالبات جدید و متفاوت سازگار شوند.
واقعیت این است که صنعت مراقبت های بهداشتی با پذیرش تحول دیجیتال ، کند عمل کرده است ، با وجود این که اکثر اعضای این صنعت اذعان دارند که درگیری دیجیتال چیزی است که آنها در نهایت مجبور به اتخاذ آن هستند. اکنون زمان پذیرش نوآوری دیجیتالی اکنون روی ماست ، زیرا COVID-19 ثابت کرده است که نقطه عطف محسوب می شود و تعامل دیجیتال را از یک “خوب برای داشتن” به یک نیاز فوری و فوری فشار می آورد.
پس از برقراری فناوری ارتباطات از راه دور و استراتژی تحویل ، بزرگترین موانع استفاده ، عدم آگاهی از وجود سرویس و عدم درک یا ناراحتی در مورد نحوه عملکرد آن خواهد بود. به سادگی “زندگی کردن” کافی نیست باید معنا را توضیح دهید.
خبر خوب این است که مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی ارتباطات مستقیمی و شخصی تری را با ارائه دهندگان و سایر اعضای اکوسیستم مراقبت خود می خواهند و انتظار دارند. بنابراین ، بهترین مسیر پیش رو چیست؟ در زیر برخی از بهترین شیوه ها در مورد چگونگی بازاریابی یک برنامه آنلاین را ارائه می دهیم.
درب جلو دیجیتال را باز کنید
موانع را کاهش دهید. برای آشنایی بیماران با استفاده از خدمات ارتباط از راه دور ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی مشورت رایگان را در مورد تراریاژ ارائه می دهند و در مورد موارد COVID-19 مشاوره می دهند تا در تشخیص اینکه کدام بیماران جدید و موجود باید در خانه بمانند یا برای مراجعه حضوری به بیمارستان مراجعه کنند ، مشاوره می دهند و به بیماران آموزش استفاده از دستگاه سم زدایی دو کاربره را بدهند برای سلامتی بیشتر. خدمات از راه دور باید در یک گردش کار بالینی COVID-19 ، مانند آنچه برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حال حاضر از مشاوره درمانی در مورد بیماران فعلی مصرف می کنند ، استفاده کنند تا از خدمات بهداشتی غیر COVID-19 مشاوره بگیرند. علاوه بر این ، با وجود دستورات پناهندگی در محل ، نیاز به خدمات بهداشتی رفتاری از طریق راه دور هرگز بیشتر نشده است.
استفاده از آن را آسان کنید. بازآفرینی وب سایت ها یک تجربه عالی است. سیستم بهداشت و درمان مناسب ارتقاء صفحه اصلی خدمات بهداشتی خواهد بود و با توجه به انتظارات مشتری ، ممکن است برای دستیابی به بیمار جدید حیاتی باشد. بیماران به دنبال گزینه های مراقبت های بهداشتی قابل فهم ، به موقع و مناسب هستند و وب سایت مناسب و تجربه برنامه تلفن همراه باعث تقویت یک برند مراقبت بهداشتی می شود. داروخانه های خرده فروشی خیلی خوب می دانند که چگونه اصطکاک دیجیتال تبدیل ها را کاهش دهد. هدف این است که بیماران به راحتی و به آسانی مجدداً دریافت نسخه ای را داشته باشند .
ترویج
بودجه کم است و منابع آن افزایش یافته است اما ارائه دهندگان خدمات بهداشتی می توانند خدمات مالی خود را بدون نیاز به بانک ارتقا دهند. بازاریابان بهداشتی ابتدا باید روی تلاش های رسانه ای متعلق به خود از جمله ایمیل ، رسانه های اجتماعی و ویژگی های وب / موبایل تمرکز کنند. این کانال ها با هزینه کمتری قابل استفاده هستند وبه سرعت مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به بیشترین مشغولیت یک سیستم درمانی در منطقه خدمات خود برسند و بعد ، در رسانه های پولی سرمایه گذاری کنید.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبری خوب برای مراکز درمانی و ویزیت مشتری با سرعت بالا تر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبری خوب برای مراکز درمانی و ویزیت مشتری با سرعت بالا تر"، کلیک کنید.