جمع آوری 1196 کودک کار در طرح مقابله با کلونی های آسیب پذیر/ 83 پدیده مادر و کودک شناسایی شد

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از جمع آوری هزار و 196 کودک کار در اجرای طرح کلونی های آسیب پذیر خبر داد.

به گزارش ساز ایرانی، سرهنگ سیدهادی موسوی در خصوص اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی گفت: در راستای اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی در فراجا و شهردار تهران، این یگان حسب وظیفه ذاتی خود پشتیبانی انتظامی لازم از واحدهای اجرایی و عملیاتی شهرداری تهران را در سازمان مدیریت پسماند و سازمان خدمات اجتماعی در طرح جمع آوری متکدیان، افراد کارتن خواب، معتادان متجاهر، کودکان کار و زباله گردهای غیرمجاز از سطح مناطق 22 گانه شهرداری تهران در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزییات اقدامات این یگان در حوزه برخورد و ساماندهی پدیده کودکان کار بیان کرد: در راستای ساماندهی کودکان کار که افراد زیر 18 سال در این گروه قرار می گیرند و بیشتر تکدی گری و دستفروشی می کنند یا شیشه خودروها را پاک و یا اسپند دود می کنند، هزار و 196 نفر از سطح مناطق 22 گانه شهرداری تهران جمع آوری شدند.

موسوی با تاکید بر اینکه در میان افراد جمع آوری شده 984 نفر دارای تابعیت کشورهای افغانستان و پاکستان را دارند که شامل 951 نفر دارای تابعیت افغانستان و 33 نفر دارای تابعیت پاکستان است، ادامه داد: از میان کل افراد جمع آوری شده 897 نفر پسر و 299 دختر بودند.

وی در ادامه یادآور شد: از مجموع هزار و 196 نفر جمع آوری شده که 175 نفر زیر 6 سال، 662 نفر بین 6 تا 12 سال، 280 نفر بین 12 تا 15 سال و 79 نفر بین 15 تا 18 سال مشغول به فعالیت در سطح شهر بودند که این افراد توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران جمع آوری شدند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، موسوی با بیان اینکه از تعداد افراد جمع آوری شده در پایتخت 212 کودک نیز تابعیت ایرانی داشتند، گفت: در جریان عملیات ساماندهی آسیب های اجتماعی با محوریت ساماندهی کودکان کار، 83 مورد پدیده مادر و کودک و 75 مورد نیز پدیده پدر کودک مشاهده شد که این تعداد نیز با قرارگیری در گروه آسیب های اجتماعی برزگسالان جمع آوری شدند.

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمع آوری 1196 کودک کار در طرح مقابله با کلونی های آسیب پذیر/ 83 پدیده مادر و کودک شناسایی شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمع آوری 1196 کودک کار در طرح مقابله با کلونی های آسیب پذیر/ 83 پدیده مادر و کودک شناسایی شد"، کلیک کنید.