حذف سه بوکسور ایران از انتخابی المپیک/ صفری فردا روی رینگ می رود

حذف سه بوکسور ایران از انتخابی المپیک/ صفری فردا روی رینگ می رود

سه بوکسور ایران با شکست برابر حریفانشان از مسابقات انتخابی المپیک کنار رفتند.

به گزارش ساز ایرانی، در ادامه آخرین مرحله رقابت های بوکس انتخابی المپیک 2024 پاریس، امروز (سه شنبه – 8 خرداد 1403) سه بوکسور ایران به روی رینگ رفتند که با باخت مقابل رقبای خود از گردونه مسابقات کنار رفته و از کسب سهمیه المپیک بازماندند.

ابتدا در وزن 63.5 کیلوگرم علی حبیبی نژاد در دومین مبارزه اش برابر اویر ایبارچه از اسپانیا تن به شکست داده و حذف شد.

سپس در وزن 71 کیلوگرم کسری طهماسبی نیز همانند حبیبی نژاد در دومین مبارزه اش مقابل لوییس ریچاردسون از بریتانیا مغلوب شد تا دیگر نماینده حذف شده ایران در این مسابقات باشد.

آخرین بوکسور ایران در مبارزات امروز نیز دانیال شه بخش در وزن 57 کیلوگرم بود. او نیز در دومین دیدار خود برابر انخ خارکو از مغولستان شکست خورد تا از گردونه رقابت ها کنار برود.



فردا (چهارشنبه) روزبه صفری بوکسور وزن 92+ کیلوگرم ایران به مصاف کدی آگنس از سیرالیون می رود.

آخرین مرحله رقابت های بوکس گزینشی المپیک پاریس از جمعه (چهارم خرداد) با حضور بیش از 600 بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در شهر بانکوک آغاز شده است.

پایان خبر ساز ایرانی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حذف سه بوکسور ایران از انتخابی المپیک/ صفری فردا روی رینگ می رود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حذف سه بوکسور ایران از انتخابی المپیک/ صفری فردا روی رینگ می رود"، کلیک کنید.