دانش بنیان های حوزه پتروشیمی گردهم می آیند

دانش بنیان های حوزه پتروشیمی گردهم می آیند

دستاورد های شرکت های دانش بنیان حوزه پتروشیمی ها و زیرمجموعه های آنها دستاورد های خود را در نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم عرضه می کنند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم (IranPetrochem) 24 تا 26 بهمن با شعار «حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش» با حضور شرکت های دانش بنیان در کرج برگزار می شود.

اکبر زمانیان، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری توضیح داد: در این نمایشگاه، شرکت ها، پتروشیمی ها و زیر مجموعه های آنها و همچنین پتروشیمی ها و پالایشگاه های سایر هلدینگ ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی و پالایشگاه ها جزء صنایع مهم و کلان کشور محسوب می شوند، افزود: یکی از مسایل اصلی آنها بحث تامین فناوری، تجهیزات گلوگاهی، مواد شیمیایی، کاتالیست ها، سایر اقلام و تجهیزات راهبردی که نیازمند بومی سازی در جهت رسیدن به خودکفایی کامل است.

زمانیان اضافه کرد: در این نمایشگاه یک غرفه با ابعاد 120 متر متعلق به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری است که در اختیار 10 شرکت دانش بنیان فعال در حوزه انرژی و صنعت پتروشیمی و پالایشگاه برای ارایه محصولات دانش بنیان قرار داده ایم.

وی ضمن اشاره به اینکه نمایشگاه به مدت سه روز در محل مرکز بین المللی همایش های کیش برگزار خواهد شد، افزود: در حاشیه این نمایشگاه پنل های تخصصی مختلف مرتبط با صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی برگزار می شود.  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانش بنیان های حوزه پتروشیمی گردهم می آیند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانش بنیان های حوزه پتروشیمی گردهم می آیند"، کلیک کنید.