قاضی‌زاده: در مناظره‌ها به تیم اجرایی نامزدها توجه نمی‌شود

پس از مناظره دوم؛

قاضی‌زاده: در مناظره‌ها به تیم اجرایی نامزدها توجه نمی‌شود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از دومین مناظره انتخاباتی گفت: آن چیزی که در مناظرات مورد توجه است بیان‌ها است و در پس آن بیان‌ها کدام تیم مستقر می‌شوند و با چه رفتار و نگاهی کشور را اداره کند که مغفول می‌ماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ساز ایرانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این مناظرات اشکالی به وجود می‌آورد. این است که افرادی که عرصه انتخابات حاضر می‌شوند شروع به بیان نقطه‌نظرات خود. نقطه‌نظرات همه مثبت است.

وی افزود: همه از محرومین طرفداری می‌کنند و می‌خواهند با فساد مبارزه کنند. طرح‌ها و برنامه‌هایی دارند که همه جانبه را مورد خطاب خودشان قرار دهند.  

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: آن چیزی که در مناظرات مورد توجه است بیان‌ها است و در پس آن بیان‌ها کدام تیم مستقر می‌شوند و با چه رفتار و نگاهی کشور را اداره کند که مغفول می‌ماند.  

قاضی‌زاده هاشمی اظهارداشت: فارغ از تبادل نظرات که بین ایده‌های افراد است نورافکنی انداخته شود و سوابق افراد که با آنها همکاری می‌کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاضی‌زاده: در مناظره‌ها به تیم اجرایی نامزدها توجه نمی‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاضی‌زاده: در مناظره‌ها به تیم اجرایی نامزدها توجه نمی‌شود"، کلیک کنید.