نباید در تلاش برای بهبود خدمات به زائران سقفی قائل باشیم

رئیس سازمان حج وزیارت:

نباید در تلاش برای بهبود خدمات به زائران سقفی قائل باشیم

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به رضایت نسبی معتمرین ایرانی از خدمات اجرایی گفت: تاکید ما رفع نیازمندی ها، کاهش دغدغه ها و بهبود مستمر خدمات است و نباید در تلاش برای ارتقاء خدمات به زائران هیچ سقفی قائل باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری ساز ایرانی، علیرضا بیات در نشست صمیمی با مدیران کاروان ها در مدینه منوره با بیان اینکه راه اندازی سفر عمره مفرده بعد از حدود ۱۰ سال تعطیلی با فراز و نشیب هایی در ابعاد اجرایی همراه بوده است گفت : بحمدالله خدمات در حوزه های مختلف به خوبی در حال انجام است اما باید به صورت مستمر بدنبال بهبود خدمات رسانی باشیم .

 

وی افزود: زائران کشورمان پنج روز در مدینه و پنج روز در مکه به سر می برند که سعی شده تا خدمات مطلوبی از سوی خادمان و دست اندرکاران اجرایی و فرهنگی صورت گیرد و با عنایت خداوند شاهد رضایت حداکثری هستیم .

 

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مسائل مطرح شده در حوزه پروازهای زائران و همچنین تشرف به روضه منوره و سایر نیازمندی ها گفت: برخی مشکلات اجتناب ناپذیر است اما سعی کرده ایم تا دغدغه ها کاسته شود و همچنین با رایزنی های صورت گرفته و مساعدت کشور میزبان تسهیل خدمات در حوزه های مختلف نیز ان شاالله صورت می‌گیرد .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نباید در تلاش برای بهبود خدمات به زائران سقفی قائل باشیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نباید در تلاش برای بهبود خدمات به زائران سقفی قائل باشیم"، کلیک کنید.